Sklekovi

Sklekovi

Sklekovi su vežba koja primarno angažuje grudne mišiće i tricepse, zatim prednji deo ramenih mišića i međurebarne. No, tokom rada sklekova većina mišića trupa i ruku su angažovani… Saznaj više kako se rade sklekovi….

Ознаке: ,

7 реаговања to “Sklekovi”

  1. aleksandar Says:

    HTEO BI DA MI KAZETE KOJE SKLEKOVE DA RADIM KAKO BI MI SE UOBLICILE GRUDI(NABILE ILI NAPUMPALE),KOLIKO SERIJA I KOLIKO DUGO ?

  2. mihajlo Says:

    eee da to i mene interesuje 🙂 ?

    • topsaveti Says:

      Najbolje je da radis nekoliko vrsta sklekova koji se spomiju u tekstu u nekoliko serija. Kreni od onih tezih (izdignute noge), pa nastavi sa obicnim. Grudi se najbolje ciljaju sa sire postavljenim rukama na zemlji.

  3. dejan Says:

    pozdrav….. htio bih da cujem vase komentare ili savjet….. radim sklekove vec pet godina,samo to iskljucivo…. radim ih mnogo,500,600,700,800,kako sam kad raspolozen….. radim u serijama po 50,i 40….. prve tri godine sam od sebe napravio cudo niko nije vjerovao da je to od sklekova,a pri tome sam i dobio na masi…… zadnjih godinu i pol kao da mi se misici smanjuju a radim isto kao i prije….. zasto,i sta treba da uradim?? i koje sklekovi pogadjaju grudi najvise?

  4. nikola Says:

    Po koliko sklekova u seriji i koliko serija bi trebao pocetnik da radi??

Оставите одговор на mihajlo Одустани од одговора

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s


%d bloggers like this: